pühapäev, 21. august 2011

Juustuomlett seentega



Juust on minu jaoks täiesti asendamatu toiduaine, ilma selleta lihtsalt ei saa kohe. Tavaliselt üritan ma juustu ikka iga toidu sisse lisada. Mina eriline omlettide, praemuna ja keedumuna sõber pole, aga kui omleti sees saavad kokku seened ja juust, olen ma valmis seda sööma. Unustasin kohe pildi tegemise ära ja seepärast näeb pildilt vaid väikest osa maitsvast omletist. Kogusest jätkub ühele.

Vaja läheb:
2 muna
2 spl piima
4 spl riivitud juustu
peotäis seeni (kasutasin soolatud kuuseriisikaid)
soola ja musta pipart

Prae seened pannil ja vajadusel maitsesta soola ja pipraga. Klopi kausis munad ja piim ühtlaseks, ei tasuks väga palju ka kloppida,vaid pigem kergelt, sest siis tuleb omlett kohevam. Lisada juust ja maitseained. Segu valada praetud seente peale ja lasta keskmisel kuumusel kaane all hüübida. Kui omlett on hüübinud, siis keerata see pannil pooleks ja libistada taldrikule. Soovitatavalt tuleks omletti koheselt sööma asuda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar