laupäev, 13. august 2011

Pasta carbonara


Pastatoidud on mulle alati meeldinud ja sellepärast valmistasin ma pasta carbonarat. Ma ei tea kui originaalne retsept see küll on, aga alati võiks toidul mingi omapoolne kiiks juures olla. Igatahes mulle väga meeldis see kooslus, mis ma kokku segasin. Antud retseptist jäkub ühele, võibolla isegi kahele, kui kõhud just väga tühjad ei ole. Koguseid ei pruugi väga täpsed olla. Lisasin pennesid ja peekonit silma järgi.

Vaja läheb:
100 g pennesid või muud pastatoodet
100 g peekonit või toorsuitsusinki
1 muna
0.25 dl rõõska koort
0,5 dl riivitud juustu
soola ja pipart

Keeda pasta soolaga maitsestatud vees pehmeks (al dente). Prae kuubikuteks lõigatud peekon krõbedaks. Sega omavahel muna ja juust korralikult läbi, lisa rõõsk koor.Kurna pasta, jäta potti u 3 spl keeduleent. Pane pott uuesti tulele ja lisa kurnatud pastale peekonkuubikud ning sega korralikult läbi. Võta pott taas tulelt ja lisa kergelt segades muna-kooresegu. Maitseta soola ja pipraga ning serveeri koheselt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar